Poznajcie Laurę
Moderatorzy: anipoki, dr.pantyhose
-
- Dyskutant
- Kontakt:
Poznajcie Laurę
Od zawsze lubiłem ubierać się w rajstopki, w sumie wszystko się od nich zaczęło. pózniej doszły do tego spódniczki, bielizna i w końcu buty.
Pierwszy raz publicznie jako kobieta pokazałem się na domówce przebieranej. Bardzo mi się to spodobało wtedy , od tamtej pory praktycznie jak się tylko nadaża okazja to przebieram się po to by znów być nią. Nie zważam na to że ktoś zobaczy że mam rajstopki czy gatki w koronkę. Często mysle sobie że chciałbym być kobietą, ale przy moim wzroście to niemożliwe. Ale dzisiaj wszystko się zmieniło.....
Witajcie, nazywam się Laura i mam 23 lata :) Jestem studentką 3 roku miło mi Was poznać :) Zapraszam do rozmowy :)
Pierwszy raz publicznie jako kobieta pokazałem się na domówce przebieranej. Bardzo mi się to spodobało wtedy , od tamtej pory praktycznie jak się tylko nadaża okazja to przebieram się po to by znów być nią. Nie zważam na to że ktoś zobaczy że mam rajstopki czy gatki w koronkę. Często mysle sobie że chciałbym być kobietą, ale przy moim wzroście to niemożliwe. Ale dzisiaj wszystko się zmieniło.....
Witajcie, nazywam się Laura i mam 23 lata :) Jestem studentką 3 roku miło mi Was poznać :) Zapraszam do rozmowy :)
Ostatnio zmieniony 30 gru 2016, 21:39 przez georgeby, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Zaawansowany
- Kontakt:
Re: Poznajcie Laurę
Witaj Laura. Miło że jesteś z nami w naszej netowej społeczności.
Sama wiesz że o rajstopach można mówić do oporu.
Ja zacząłem je nosić już w 5 klasie podstawówki, a pierwsze rajstopy
kupiła mi mama. Fascynacja tym miłym uciskiem trwa we mnie
do dziś i tak już zostanie.
Pozdrawiam.
Sama wiesz że o rajstopach można mówić do oporu.
Ja zacząłem je nosić już w 5 klasie podstawówki, a pierwsze rajstopy
kupiła mi mama. Fascynacja tym miłym uciskiem trwa we mnie
do dziś i tak już zostanie.
Pozdrawiam.
Jasiek
-
- Dyskutant
- Kontakt: