Opony zimowe
Moderatorzy: anipoki, dr.pantyhose
-
- Stary wyga
- Posty: 4010
- Rejestracja: 08 lut 2008, 12:36
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Magda
- Zasiedziały na forum
- Posty: 1067
- Rejestracja: 07 paź 2008, 17:45
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
- papa_smerf
- AdminTeam
- Posty: 3262
- Rejestracja: 17 sty 2008, 21:46
- Lokalizacja: Polska południowa
- Kontakt:
-
- Stary wyga
- Posty: 4010
- Rejestracja: 08 lut 2008, 12:36
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- papa_smerf
- AdminTeam
- Posty: 3262
- Rejestracja: 17 sty 2008, 21:46
- Lokalizacja: Polska południowa
- Kontakt:
- papa_smerf
- AdminTeam
- Posty: 3262
- Rejestracja: 17 sty 2008, 21:46
- Lokalizacja: Polska południowa
- Kontakt:
-
- Stary wyga
- Posty: 4010
- Rejestracja: 08 lut 2008, 12:36
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Ciekawe, piszesz to o 22:20, gdy o 22:00 jeszcze nie było pługo-solniczek na ulicach.Radziu pisze:Jak jechałem do pracy śniegu jeszcze nie było, jak wracałem już nie było
Jeśli chodzi o Warszawę to korki tworzyły się z powodu powszechnego tu chamstwa i pośpiechu (wjeżdzania na skrzyzowanie, gdy się widzi, że nie da się z niego zjechać) oraz zbyt dużej liczby rond w Centrum.
Faktycznie ciekawe, bo jak wyszedłem o 21:00 z pracy, to ulice już były czarne, a solniczek po drodze mijałem dużo.byczunio pisze:Ciekawe, piszesz to o 22:20, gdy o 22:00 jeszcze nie było pługo-solniczek na ulicach..
Co do skrzyżowań to się zgadzam, a ronda moim zdaniem tworzą mniejsze korki, niż skrzyżowania.byczunio pisze:Jeśli chodzi o Warszawę to korki tworzyły się z powodu powszechnego tu chamstwa i pośpiechu (wjeżdzania na skrzyzowanie, gdy się widzi, że nie da się z niego zjechać) oraz zbyt dużej liczby rond w Centrum.
-
- Stary wyga
- Posty: 4010
- Rejestracja: 08 lut 2008, 12:36
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Mam odwrotne odczczucia. Znam kilka miejsc, gdzie tworzyły się niewielkie korki na niektórych kierunkach dojazdu do skrzyżowania. po przebudowaniu ich w ronda korki tworzą się dwa razy wieksze i na dodatek na wszystkich dojazdach, nawet tych, gdzie korków nie było. Sama nazwa "środek uspokojenia ruchu" wskazuje na to, że mają na celu ograniczenie ruchu, a nie jego "upłynnienie". Ronda są dobre w miejscach o umiarkowanym natężeniu ruchu.Radziu pisze:ronda moim zdaniem tworzą mniejsze korki, niż skrzyżowania
-
- Stary wyga
- Posty: 4010
- Rejestracja: 08 lut 2008, 12:36
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Znawca tematu
- Posty: 598
- Rejestracja: 03 wrz 2008, 10:36
- Lokalizacja: Okolice Warszawy
- Kontakt:
Nie do końca się zgodzę. Co do samej jazdy, to oczywiście jadąc 10 km/h możesz i na łysych letnich. Ale widziałem jak niektórzy ruszali spod świateł i efekt był taki, że zanim taki przejechał to ktoś za nim miał już czerwoneRadziu pisze:Myśle, że w takim korku, nie byłoby różnicy czy mam zimowe opony, czy letnie, równie dobrze przy takiej prędkości można jechać na kapciach
-
- Znawca tematu
- Posty: 598
- Rejestracja: 03 wrz 2008, 10:36
- Lokalizacja: Okolice Warszawy
- Kontakt:
- papa_smerf
- AdminTeam
- Posty: 3262
- Rejestracja: 17 sty 2008, 21:46
- Lokalizacja: Polska południowa
- Kontakt:
To jak jeździsz na oponach letnich po tej bryi powinien ocenić ktoś inny, nie Ty sam. Jesteś chyba jedyny w Polsce któremu łatwiej się hamuje bez abs i do jazdy po śliskiej snieżnej nawierzchni nie są potrzebne opony zimowe.Dziś warunki do jazdy kiepskie, ale jakoś nie miałem problemów z poruszaniem się po Warszawie. Sprawdziłem przy okazji, czy na tak śleskiej nawierzchni lepiej się hamuje z ABSem czy bez. Lepiej jednak bez ABSu, więc jeździłem z wyłączonym.
Taki Twój urok, zabij, uduś a i tak ma rację nawet gdy jej nie ma.
Kto niby powinien oceniać moją jazdę i dlaczego Wystarczy, że dojechałem sprawnie z punktu A do punktu B i z powrotem. Nie było żadnych sytuacji niebezpiecznych, nie miałem problemów z ruszaniem i hamowaniem. Ruszając ze świateł nie zostawałem w tyle. Nie urządzam wyścigów, ale większość samochodów po drodze wyprzedziłem, a i pod światłami większość w tyle zostawała. Wypadków po drodze też trochę mijałem, a udziału nawet biernego w nich nie brałem.
A co do ABS, to jak będziesz miał samochód z ABSem to sobie sprawdź, a póki nie masz, to pogooglaj:
[ Dodano: 2010-01-09, 17:12 ]
A co do ABS, to jak będziesz miał samochód z ABSem to sobie sprawdź, a póki nie masz, to pogooglaj:
http://pl.wikipedia.org/wiki/ABS_(motoryzacja)W pewnych sytuacjach system ABS wydłuża drogę hamowania np, gdy na nawierzchni o dobrej przyczepności znajduje się cienka warstwa luźna (np. liście, piasek, śnieg, błoto). W takiej sytuacji zablokowane koła przetarłyby słabą warstwę i nastąpiłoby zwiększenie siły hamowania, a w układzie z systemem ABS koło hamuje na warstwie o niższym współczynniku przyczepności
[ Dodano: 2010-01-09, 17:12 ]
Bardzo dobrze opisałeś swoje zachowanie.papa_smerf pisze:Taki Twój urok, zabij, uduś a i tak ma rację nawet gdy jej nie ma.
-
- Stary wyga
- Posty: 4010
- Rejestracja: 08 lut 2008, 12:36
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
A u mnie w samochodzie nie ma możliwosci wyłączenia ABSu i niejestem z tego powodu nieszczęśliwy. Elektrycznie sterowany hamulec postojowy, który uniemożliwia kręcenie bączków też mnie nie unieszczęsliwi, gdy go będę miał.
Dla takich osób jak Radzio firma Renault robi samochody, w których nie uruchomi się silnika, gdy minie ostateczny termin przeglądu (wymiany płynów ustrojowych).
Dla takich osób jak Radzio firma Renault robi samochody, w których nie uruchomi się silnika, gdy minie ostateczny termin przeglądu (wymiany płynów ustrojowych).
-
- Stary wyga
- Posty: 4010
- Rejestracja: 08 lut 2008, 12:36
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- papa_smerf
- AdminTeam
- Posty: 3262
- Rejestracja: 17 sty 2008, 21:46
- Lokalizacja: Polska południowa
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości